суботу, 21 травня 2022 р.

Облік учнів на онлайн-уроці

 Якщо у Вашому закладі не розгорнуто Google Workspace for Education, а Вам потрібно вести облік присутніх на онлайн-уроці в Meet учнів - скористайтеся застосунком для Chrome Google Meet Attendance List - https://chrome.google.com/.../appcnhiefcidclcdjeahgklghgh...

четвер, 12 травня 2022 р.

Доповнена реальність для уроків хіміїта біології MoleculARweb

Безкоштовний англомовний сайт https://molecularweb.epfl.ch дозволяє досліджувати поняття з хімії та біології, маніпулюючи віртуальними молекулами в доповненій реальності.
                                                         Ключові картки (маркери) можна завантажити за посиланням  
https://molecularweb.epfl.ch/assets/markers/allmarkers.pdf.

Алгоритм користування MoleculARweb

1. Роздрукувати маркери доповненої реальності (ключові картки).

2. Відкрити сайт https://molecularweb.epfl.ch на телефоні обираємо активність.

понеділок, 9 травня 2022 р.

Конкурс на кращу інфографіку на тему “Інтернет-безпека”

 

Видавництво «Formula» пропонує взяти участь у конкурсі на кращу інфографіку на тему “Інтернет-безпека” та провести час з користю, опанувавши додаток Canva з вашими учнями.

Організатори оберуть 5 переможців, які отримають друковані посібники по роботі з Canva та програмуванню Scratch. А автор найкращої інфографіки отримає додатково серію посібників Кодинг (Scratch або Python на вибір).

четвер, 5 травня 2022 р.

Всеукраїнський науково-практичний онлайн-семінар «ОБДАРОВАНІСТЬ: МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ ТА СПЕЦИФІКА МОНІТОРИНГУ»

 


Інститут обдарованої дитини НАПН України запрошує Вас взяти участь у Всеукраїнському науково-практичному онлайн-семінарі «ОБДАРОВАНІСТЬ: МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ ТА СПЕЦИФІКА МОНІТОРИНГУ»

який відбудеться, відповідно до плану роботи Національної академії педагогічних наук України на 2022 рік,
30 травня (початок о 10.00 год.)

середу, 27 квітня 2022 р.

Створення власних AR-ефектів

      Доповнена реальність («augmented reality», скор. AR) являє собою технологію інтерактивної візуалізації, яка доповнює зображення реального світу віртуальними елементами. Сьогодні, завдяки широкому розповсюдженню мобільних пристроїв, достатньо лише завантажити спеціальний додаток, який накладає цифрову інформацію (трьохвимірні моделі, відео, аудіо тощо) на зображення реального світу, що отримується з камери, і виводить результат на екран. За рахунок мінімальних вимог до 11 обладнання (лише комп’ютер або ноутбук, або мобільний телефон, які сьогодні має будь-яка організація та кожна дитина) таку технологію може використати кожен, окрім того, дитина може продовжити працювати над проектами у звичній обстановці вдома у будь-яку хвилину. 

      Доповнена реальність може «оживити» практично будь-які навчальні матеріали – ілюстрації в книгах, моделі, схеми, карти, малюнки в альбомах тощо. Така технологія розвиває інтерес школярів до навчання, оскільки не на кожному уроці можна потримати планети на долоні, посадити космічний корабель на парту, відтворити історичні події та спостерігати за ходом битви. Перелічені аспекти показують, що доповнена реальність дозволяє значно швидше освоювати, обробляти і створювати великі обсяги інформації, що позитивно відображається на оптимізації процесу навчання. Застосування технологій доповненої реальності дозволяє вчителю показати об’єкт вивчення з різних сторін, допомогти учневі розкрити його нові властивості, побачити нові грані досліджуваного об’єкта.

Для створення власного маркера доповненої реальності потрібно зареєструватися на сайті https://artivive.com/ . В реєстраційній анкеті потрібно вказати своє повне ім'я (прізвище та ім'я), електронну скриньку та адресу вашого сайту, блогу тощо.

понеділок, 25 квітня 2022 р.

Вебінар “Оновлення і доповнення цифрових інструментів Google для оптимізації освітнього процесу онлайн”


 Академія цифрового розвитку підготувала другий безкоштовний вебінар “Оновлення і доповнення цифрових інструментів Google для оптимізації освітнього процесу онлайн”, який відбудеться 26 квітня о 14:00.

Реєструватися не потрібно - просто відкривайте на сайті сторінку "Трансляція" і переглядайте. Учасники, які по завершенню успішно складуть тест, отримають сертифікати про підвищення кваліфікації в обсязі 2 години безкоштовно.

пʼятницю, 15 квітня 2022 р.

Кіберзахист під час війни

 

Як захистити себе та свої гаджети в умовах, коли ворог веде інформаційну війну у мережах?

Зібрали для вас підбірку дієвих порад. 📲
Підпишись
👉🏻 https://t.me/careerhub, аби долучитися до спільноти Career Hub, де ми щодня ділимось корисним у рамках марафону #ВсеБудеУкраїна.




четвер, 14 квітня 2022 р.

Творчий проєкт «Україна Майбутнього»

 

Дівчата STEM, долучайтеся!

Відкрито творчий проєкт «Україна Майбутнього» задля підтримки українських школярів та школярок в ці тяжки часи.
Пропонуємо вам пофантазувати якою буде наша країна після Перемоги та підготувати креативну роботу у будь-якому форматі. Відібрані роботи увійдуть у збірку «Україна Майбутнього» та разом з нею зберемо кошти на підтримку дітей, постраждалих від війни в Україні.
Всі деталі в Instagram - https://www.instagram.com/ukraine_future_prosperity/ та у Положенні - https://bit.ly/3Jvj1nQ
Давайте разом підтримаємо наших дітей заради України Майбутнього! #ukraine_future

вівторок, 12 квітня 2022 р.

ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція "Освітня робототехніка"


Міністерство освіти і науки України, Дніпровська академія неперервної освіти, Дніпропетровський обласний центр науково–технічної творчості та інформаційних технологій учнівської молоді, 
Федерація організацій роботодавців Дніпропетровщини, Центр компетенцій Федерації організацій роботодавців Дніпропетровщини запрошують Вас взяти участь у роботі
II-ї Всеукраїнської науково-практичної конференції «Освітня робототехніка»,
яка відбудеться он-лайн 14 квітня 2022 року.
Трансляція за посиланням: https://youtu.be/8BkAdpn1EUQ
Початок о 13.00 год.

понеділок, 11 квітня 2022 р.

Краща STEM-публікація – 2022

 

Етапи і терміни проведення Заходу:
І етап
Надання заявок і робіт – до 1 серпня 2022 року.
Робота комісії Заходу – серпень-вересень 2022 року.

ІІ етап

Підбиття підсумків Заходу – жовтень 2022 року.
   

STEM-тиждень – 2022

 
Запрошуємо усіх бажаючих долучитися до щорічної події “STEM-тиждень – 2022″ за власним планом або провести разом з нами:
  • 26.04 – День науки
  • 27.04 – Проєктно-дослідна діяльність – крок до пізнання світу
  • 28.04 – STEM-професії – наше майбутнє
  • 29.04 – Підведення підсумків. Вручення сертифікатів учасникам
Усі бажаючи можуть 15 квітня 2022 року ознайомитися з методичними рекомендаціями щодо проведення події у дистанційному форматі та кейсом матеріалів на сторінці “Відділ STEM-освіти ІМЗО” у мережі фейсбук за покликанням:  https://www.facebook.com/groups/805895179541236  Всі учасники отримують сертифікати від організаторів.
Чекаємо пропозиції на е-скриньку stemweek2021@gmail.com
STEMимо разом!
Джерело: https://imzo.gov.ua/events/stem-tyzhden-2022/

понеділок, 21 березня 2022 р.

Всеукраїнський розклад у прямому ефірі

 

З понеділка, 21 березня, за підтримки UNICEF Ukraine та МОН «Освіторія» запускає прямі ефіри у Всеукраїнському розкладі, які вестимуть найкращі вчителі та видатні українці. 

☝️ Для чого? Заради психологічної підтримки, відчуття спільноти, живого спілкування, пояснення тем шкільної програми, відповідей на складні питання.  

🚀 Де? На Youtube-каналі Освіторії https://www.youtube.com/c/Освіторія

 ⚡️ Коли? Щодня за розкладом https://bit.ly/3JsCzde 

Повний Всеукраїнський розклад із відеоуроками, завданнями, конспектами та ефірами можна подивитись на сайті МОН: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad

Все буде Україна! 💙💛

пʼятницю, 18 березня 2022 р.

Інтерактивна платформа «Медіаосвіта і медіаграмотність»

  

Портал «Медіаосвіта і медіаграмотність» https://medialiteracy.org.ua/ - це інтерактивна платформа для спілкування медіапедагогів задля сприяння відкритості та публічності процесів у медіаосвітньому середовищі. Структура порталу включає різні розділи:  для вчителя початкової, середньої, старшої  школи, для викладачів ВНЗ та для медіаспоживачів. 

 На порталі розміщуються новини медіаосвіти, поповнюється електронна бібліотека, календар подій, плани уроків, презентації тощо.

четвер, 17 березня 2022 р.

Українська Віртуальна Академія

 Пропоную переглянути ютуб-канал Віртуальна Академія https://www.youtube.com/channel/UCs1VA9mtbqnmSQtAH1QuYhQУкраїнська Віртуальна Академія створена для поширення україномовних навчальних відео різних категорій.  Тут можна знайти багато відеороликів типу Як робиться кібератака типу DDoS на сайти, Хакерство  тощо.

Тренінг «Кризова психологічна допомога у часі війни»

Медіаграмотність. Чи варто користуватися додатком Фотолаб, щоб змінити аватарку?

Як навчати інформатики під час війни

 Ідеї від Людмили Булигіної https://www.facebook.com/groups/542939325776757/permalink/6970549786348980/

https://www.youtube.com/watch?v=7Ha-FCXIaVY
Тема 1.
Що таке фейк.
Як створюються фейки.
Як ворожа пропаганда використовує фейки в інформаційній війні.
Завдання:
1. Знайдіть визначення що таке фейк.
2. Розберіть приклади 1-3 фейкових новин .
3. Якщо ви знайдете приклади фейкових новин, відправте в чат для розбору

Про загальнонаціональну хвилину мовчання

 

Відтепер день на Тернопільщині розпочинатиметься зі згадки про полеглих героїв.

Щоранку о 9-й годині на всій території нашої держави оголошено загальнонаціональну хвилину мовчання для вшанування памʼяті всіх українців, які загинули у російсько-українській війні.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...