Посібники

               Посібники

     Формування ключових компетентностей на уроках інформатики в умовах Нової української школи: Методичний посібник/ Укладач: Н.М.Німко/Тернопільський ОКІППО, 2023, 137 с., Тернопіль: ”ТАЙП”

      Рецензенти:

       О.В. Барна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри інформатики та методики її навчання ТНПУ ім.В.Гнатюка

      О.М. Комарницька, вчитель інформатики Великоглибочецької ЗОШ І-ІІІ ст. ім.Я.Стецька Білецької сільської ради Тернопільської області, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист

 У методичному посібнику розкриваються питання успішної реалізації компетентнісного підходу до навчання інформатики, формування ключових компетентностей при викладанні інформатики відповідно Концепції Нової української школи, розглянуто інноваційні технології формування ключових компетентностей та основні підходи до формувального оцінювання згідно Концепції Нової української школи, зосереджено увагу на формуванні діяльнісного підходу через проєктну та дослідницьку діяльність.

 Р     Рекомендовано до друку науково-методичною радою Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної ради (протокол No7 від 31.08. 2023 р.)

Посібник: https://drive.google.com/file/d/1OPir7-cLM1sR4t7vB0cvnUWMUPQeH2p8/view?usp=sharing

-------------------------------------------------------------

Цифрові інструменти для впровадження STEM-освіти: Методичний посібник/ О.І. Когут, Л.Є. Кривокульський, Н.М. Німко – Тернопіль: ТАЙП, 2023. 101с.

Рецензенти:
О.В. Барна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри інформатики та методики її навчання ТНПУ ім.В.Гнатюка
О.З. Сівінська, вчитель інформатики НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. -ДНЗ с.Великі Гаї» Великогаївської сільської ради Тернопільської області, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист
Рекомендовано до друку науково-методичною радою Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної ради (протокол No7 від 31.08. 2023 р.)

 У методичному посібнику розкриваються можливості використання комп’ютерного моделювання для дослідницької діяльності здобувачів освіти з використанням різних цифрових гаджетів, розглянуто платформи, цифрові ресурси та мобільні застосунки для досліджень на уроках природничо- математичного циклу, ідеї використання цифрових інструментів для реалізації діяльнісно-компетентнісного підходу у навчанні. Посібник буде корисним вчителям природничо-математичного циклу та усім педагогічним працівникам, які цікавляться STEM-освітою.

 https://drive.google.com/file/d/1Muuh123c6dWJUEA7d0Fr4GAuy1wqD99M/view?usp=sharing

📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌


«Курс із мережевого етикету й безпеки»


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...