20 вересня
Всеукраїнська інтерактивна конференція:
"Сучасні підходи до створення та використання мультимедійних програмних засобів у навчальному процесі ЗНЗ"
За ініціативи
Рівненської обласної державної адміністрації та за сприяння Міністерства освіти
і науки, молоді та спорту України, Національної академії педагогічних наук
України з метою формування і змістового наповнення сучасного електронного
інформаційного навчального середовища системи освіти, впровадження в
навчально-виховний процес інтерактивних комунікаційних технологій 20 вересня
2012 року в режимі відео конференції на сайті http://i.novashkola.ua/ проводитиметься інтерактивна конференція «Сучасні підходи до створення та
використання мультимедійних програмних засобів у навчальному процесі
загальноосвітніх навчальних закладів».
Програма інтерактивної конференціїПочаток роботи: 11.00
11.00 – 11.10
Вступне слово:
заступник голови Рівненської обласної державної адміністрації Губанова Олексія Володимировича (м. Рівне).
заступника Міністра освіти і науки, молоді та спорту України, кандидата педагогічних наук Жебровського Бориса Михайловича (м. Київ).
Вітальне слово учасникам конференції:
Міністра освіти і науки, молоді та спорту України Табачника Дмитра Володимировича
Президента Національної академії педагогічних наук України, академіка НАНУ Кременя Василя Григоровича (м. Київ).
11.10 – 13.00
КОМПОНЕНТ І. Пленарна робота інтерактивної конференції.
Доповіді (7-10 хв):
1. Зміст мультимедійного програмного наповнення та шляхи впровадження навчального контенту в умовах Веб-порталу «Освіта Рівненщини».
Вєтров Іван Васильович, начальник управління освіти і науки Рівненської облдержадміністрації.
2. Сучасні підходи до використання інформаційно-методичного забезпечення в умовах реалізації державних стандартів.
Віднічук Микола Антонович., кандидат педагогічних наук, доктор філософії, доцент, ректор Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
3. Презентація мультимедійних програмних засобівТОВ «Контур-Плюс», NOVASHKOLA.UA .
Ситник Олексій Костянтинович, представник ТОВ «Контур- Плюс», NOVASHKOLA.UA.
4. Досвід створення електронних ресурсів та їх використання в навчальному процесі ЗНЗ Запорізького регіону.
Васильченко Лілія Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри менеджменту освіти та психології Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
5.Медіатека «Розумники» - мультимедійна база знань з шкільних предметів.
Рогоза Валентин Володимирович, науковий співробітник
Інституту педагогіки НАПН України.
6. Використання мультимедійних технологій у маркетингових дослідженнях ринку освітніх послуг.
Рябова Зоя Вікторівна, кандидат педагогічних наук, докторант ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України.
7. Технології та методологія розробки електронних посібників.
Стромило Іван Миколайович, вчитель інформатики загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Вінницької міської ради.
8. Використання електронного підручника з інформатики в умовах інклюзивного навчання в ЗНЗ.
Косовець Олена Павлівна, викладач інформатики Вінницького міжрегіонального центру профілактичної реабілітації інвалідів «Поділля».
9. Здійснення критичного аналізу існуючих програмних засобів та створення авторських.
Бичковський Сергій Олексійович, старший викладач кафедри
методики і змісту природничо-математичної освіти та інформаційних
технологій Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної
освіти.
10. Створення та використання аудіовізуальних засобів навчання.
Калачова Людмила Володимирівна, аспірант ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України.
11. Використання мультимедійних навчальних програм як складових розвитку креативності вчителів мистецтва.
Томецька Оксана Миколаївна, завідувач кабінету художньої культури Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
12. Створення і використання інтерактивного навчального середовища засобами «AdobeContent+Pro».
Завадський Ігор Олександрович, доцент факультету кібернетики Київського національного університету імені Т. Г. Шевченка.
13. Соціально-педагогічна значущість
програмних засобів у роботі з девіантними підлітками (з досвіду роботи
педагогічного колективу Дубенської виховної колонії).
Харченко Наталія Борисівна,
кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри методики і змісту
природничо-математичної освіти та інформаційних технологій Рівненського
обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
14. Використання онлайнових навчальних середовищ при вивченні інформатики у ЗНЗ.
Малий Петро Миколайович, завідувач відділу «Технології» Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
15. Перспективи використання мультимедійних засобів на уроках фізики.
Трофімчук Анатолій Борисович, завідувач кабінету фізикиРівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
16. Використання мультимедійних технологій на уроках географії.
Лис Юрій Володимирович, завідувач кабінету географії та економіки Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти;
Барда Ольга Віталіївна, вчитель географії природничо-математичного ліцею «Елітар» Рівненської міської ради.
17. Оволодіння вчителями мистецтва специфікою роботи з мультимедійними засобами в умовах оптимізації навчального процесу.
Лєдяєва Оксана Петрівна, вчитель
мистецтва загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1
ім. В.Г. Короленка Рівненської міської ради.
18. Методичні основи створення і розробки електронних ресурсів для дистанційного навчання.
Ванчицький Анатолій Юрійович, старший
викладач кафедри методики і змісту природничо-математичної освіти та
інформаційних технологій Рівненського обласного інституту післядипломної
педагогічної освіти.
19. Застосування комп’ютерних технологій при проведенні підсумкових тематичних уроків з економіки в 11 класі.
Башинська Алла Іванівна, методист кабінету географії та економіки Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти;
Маркович Галина Михайлівна, методист методичного кабінету управління освіти, сім’ї, молоді та спорту Дубенської міської ради.
КОМПОНЕНТ ІІІ. Заключна пленарна робота інтерактивної конференції.
1. Інтернеткомунікаційне обговорення проблематики інтерактивної конференції, включення основних даних опитування в роботу за компонентами та модулями (за результатами опитування учасників із проблемних питань).
2. Пропозиції щодо вирішення проблемних питань, які будуть прийматися під час і після проведення інтерактивної конференції.
Немає коментарів:
Дописати коментар