Орієнтовні вимоги до змісту
атестаційних робіт
з інформатики
Державна підсумкова атестація з інформатики
проводиться за навчальною програма для загальноосвітніх навчальних закладів
«Інформатика. 5–9 класи», затвердженою наказом МОН від 29.05.2015 № 585 та
«Навчальною програмою поглибленого вивчення інформатики для учнів 8-9 класів
загальноосвітніх навчальних закладів».
Для проведення державної підсумкової атестації
готують не менше 10 варіантів контрольних робіт (якщо кількість учнів в класі
менша 10, то по одному варіанту на кожного учня). Пропонується атестаційну
роботу поділити на 3 частини.
Перша частина – рекомендується подати 12-14 завдань у тестовій формі з однією
правильною відповіддю на кожне завдання, завдання з вибором кількох правильних
відповідей, завдання на встановлення відповідності.
Друга частина атестаційної роботи може містити одне завдання відкритої
форми з розгорнутою відповіддю на складання блок-схеми алгоритму.
Третя частина атестаційної роботи виконується на комп’ютері й може
містити 2 практичних завдання, одне з яких повинно передбачати написання
програми.
Завдання
атестаційної роботи учні виконують на аркушах зі штампом відповідного
загальноосвітнього навчального закладу. Вихідні файли розв’язків завдань на
комп’ютері роздрукувати на аркушах формату А4 або іншого доступного формату із
заздалегідь поставленим штампом відповідного загальноосвітнього навчального
закладу.
Державна
підсумкова атестація з інформатики проводиться протягом 120 хв.
При оцінюванні
письмової роботи необхідно користуватися критеріями оцінювання затвердженими
наказом МОН від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог
оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної
середньої освіти». Систему переведення балів у оцінку обґрунтовують і
оприлюднюють.
Немає коментарів:
Дописати коментар