Відповідно до плану роботи Тернопільського обласного комунального інституту 19 квітня 2024 р. методистами центру інформатики, ІТ та дистанційної освіти проведено семінар для вчителів інформатики на тему «STEM-підходи та доповнена реальність на уроках інформатики».
Метою заходу було підвищувати професійні компетентності вчителів інформатики у контексті реалізації завдань НУШ, визначити умови формування науково-орієнтованої освіти на основі STEM- технологій, поглибити знання педагогів про STEM-технологію, ознайомити з особливостями використання STEM-освіти для формування ключових та предметних компетентностей на уроках інформатики, здійснити обмін досвідом щодо впровадження STEM- технологій на уроках інформатики.
Любомир Кривокульський, в.о.завідувача центру інформатики, ІТ та дистанційної освіти розкрив тему «Впровадження STEM-освіти в освітній процес Нової української школи».
Людмила Кучер, методист, в.о. завідувача лабораторії STEM-освіти виступила з доповіддю на тему «Формування STEM-орієнтованого освітнього середовища в умовах сьогодення».
Василь Гайда, доцент кафедри змісту і методики навчальних предметів у своєму виступі на тему «Інноваційні засоби реалізації STEM-орієнтованого підходу до навчання» продемонстрував проєкти, створені на обладнанні STEM -лабораторії ТОКІППО, вказав шляхи реалізації STEM-підходів в освітньому процесі.
Олеся Олексюк, доцент кафедри змісту і методики навчальних предметів розкрила тему «Реалізація STEM-проєктів на основі технологій віртуальної реальності та штучного інтелекту».
Своїм досвідом впровадження STEM на уроках поділилися вчителі інформатики області:
- З особливостями розвитку критичного мислення та технічної креативності за допомогою AR ознайомила Тетяна Куземська, вчитель інформатики Мишковицького ліцею Великоберезовицької селищної ради.
- «Діти майбутнього: що таке STEM та як ефективно навчати покоління Альфа в умовах освітніх змін», - такою була тема вчителя інформатики Борщівської ЗОШ І-ІІІ ст.№1, консультанта ЦПРПУ Лесі Загдай, яка показала безліч прикладів впровадження STEM-проєктів з робототехніки, зокрема, акцентувала увагу на створенні дронів.
- Практичні аспекти використання AR-технологій на уроках інформатики показав Юрій Грицина, вчитель інформатики Скориківського ліцею.
Німко, методист центру інформатики, ІТ та дистанційної освіти.
Завершився захід обговоренням та підбиттям підсумків.
Методичні рекомендації та матеріали виступів розміщено на сторінці сайту центру інформатики, ІТ та дистанційної освіти http://ict.ippo.edu.te.ua/metod-rekomendacii/
Немає коментарів:
Дописати коментар