четвер, 10 березня 2011 р.

Особливості проведення державної підсумкової атестації
у загальноосвітніх навчальних закладах в 2010/2011 навчальному році

Державна підсумкова атестація з інформатики проводитиметься у письмовій формі за навчальним посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з інформатики. 9 клас» (авт. Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г., Войцеховський М.О., Проценко Т.Г. – К.: Освіта, 2011) або усно за білетами.
Збірник містить 20 варіантів атестаційних робіт. Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, кожен з них отримує окремий варіант.
Кожний варіант включає 18 завдань, які охоплюють різні розділи навчальної програми. Серед них: завдання в тестовій формі (завдання з вибором однієї або кількох правильних відповідей, завдання на встановлення відповідності), завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю; одне інтегроване завдання з розгорнутою відповіддю (учень повинен безпосередньо виконати завдання, розв’язати задачу. Завдання відкритої форми та інтегроване завдання передбачають їх безпосереднє виконання на комп’ютері.
На виконання завдань державної підсумкової атестації відводиться 90 хвилин.
(З додатка до листа Міністерства освіти і науки України 17.02.2011 № 1/9-109)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...