Майстер-клас з організації та впровадження пілотного проекту «Національний проект «Відкритий світ»
23 грудня в приміщенні лабораторії інформатики та ІКТ Тернопільського ОКІППО відбувся майстер-клас з організації впровадження пілотного проекту "Національний проект "Відкритий світ" у Тернопільській області.
В роботі майстер-класу взяли участь методисти
та вчителі інформатики, директори шкіл
(заступники з навчально-виховної роботи) пілотних закладів освіти Тернопільської
області, а саме: Тернопільської ЗОШ №19, Спеціалізованої ЗОШ І-ІІІ ст. с.Васильківці,
Гусятинського району, Вишнівецької ЗОШ І-ІІІ ст., Збаразького району, Кременецької
ЗОШ – інтернату, Підволочиської гімназії ім. І. Франка, НВК «Великобірківська
ЗОШ І-ІІІ ст. – гімназія ім. С. Балея» та Лозівської ЗОШ І-ІІІ ст.
Тернопільського району, Шумської ЗОШ І-ІІІ ст. №1, котрі визначені наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України,
Державного агентства з інвестицій та управління національними проектами України
від 03.11.2011 року №1252/147.
Роботу семінару розпочав заступник директора ОКІППО Уруський В.В., який розповів про завдання пілотного проекту та програму впровадження, а також про місію, яка випала на долю пілотних шкіл.
На сучасному етапі широкого впровадження новітніх засобів інформаційно-комунікаційних технологій в освіті особливого значення набуває проблема вивчення їх впливу на результати навчально-виховного процесу, психофізіологічний розвиток учнів, формування їх особистісних психічних та інтелектуальних якостей. Тож зараз найбільш актуальними залишаються проблеми пошуку та обгрунтування ефективних засобів організації навчально-пізнавальної діяльності учнів, формування мотивації і пізнавального інтересу до навчання, організація навчального середовища, впровадження інтерактивних форм навчання, активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів, розвиток їх самостійності, організація оперативного контролю і самоконтролю засобами ІКТ з подальшою корекцією процесу навчання та виховання, створення педагогічно доцільних програмних засобів різного типу, відповідність дидактично орієнтованих компютерних програм до психофізіологічних та інтелектуальних особливостей школярів, оптимальний режим роботи дітей з компютерами в умовах загальноосвітніх навчальних закладів, моніторинг ефективності застосування ІКТ, їх вплив на підвищення рівня навчальних досягнень учнів.
На сучасному етапі широкого впровадження новітніх засобів інформаційно-комунікаційних технологій в освіті особливого значення набуває проблема вивчення їх впливу на результати навчально-виховного процесу, психофізіологічний розвиток учнів, формування їх особистісних психічних та інтелектуальних якостей. Тож зараз найбільш актуальними залишаються проблеми пошуку та обгрунтування ефективних засобів організації навчально-пізнавальної діяльності учнів, формування мотивації і пізнавального інтересу до навчання, організація навчального середовища, впровадження інтерактивних форм навчання, активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів, розвиток їх самостійності, організація оперативного контролю і самоконтролю засобами ІКТ з подальшою корекцією процесу навчання та виховання, створення педагогічно доцільних програмних засобів різного типу, відповідність дидактично орієнтованих компютерних програм до психофізіологічних та інтелектуальних особливостей школярів, оптимальний режим роботи дітей з компютерами в умовах загальноосвітніх навчальних закладів, моніторинг ефективності застосування ІКТ, їх вплив на підвищення рівня навчальних досягнень учнів.
Метою пілотного проекту є спрямованість на забезпечення рівного доступу до якісних навчальних програм усім дітям шкільного віку, незалежно від місця проживання. Проект дозволить забезпечити загальноосвітні навчальні заклади сучасними педагогічними програмними засобами, сприятиме підвищенню рівня володіння ІКТ педагогічними працівниками, виробленню правил і процедур розроблення, модернізації та використання навчаотних та методични х матеріалів на основі ІКТ. Було наголошено, що пілотні школи повинні стати опорними школами для всіх шкіл Тернопільської області.
В даному пілотному проекті будуть брати участь вчителі, які викладають у 7 класах та учні 7 класів. Пілотний проект стартує 11 січня і продовжується до березневих канікул.
Методист ОКІППО Вербицька М.Я. провела практичне заняття, на якому показала, як практично працювати та використовувати педагогічний контент на уроках. Також йшлося про Загальнонаціональний конкурс зі створення електронних освітніх ресурсів, який проводиться в рамках проекту "Відкритий світ".
Методист ОКІППО Вербицька М.Я. провела практичне заняття, на якому показала, як практично працювати та використовувати педагогічний контент на уроках. Також йшлося про Загальнонаціональний конкурс зі створення електронних освітніх ресурсів, який проводиться в рамках проекту "Відкритий світ".
В даному проекті передбачається використання на уроках матеріалів з інтерактивною дошкою SMART Board.
Учасники майстер-класу мали можливість попрацювати з інтерактивною дошкою SMART Board та попрацювати в середовищі програмного забезпечення SMART Notebook, а також ознайомитись з бібліотекою уроків, яка розміщена на сайті Відкритої освіти http://zno-na-200.com.ua/.
Немає коментарів:
Дописати коментар