середу, 6 листопада 2013 р.

Увага! Конкурс "Бобер"!

Шановні вчителі" Перевірте завчасно чи відкриваються файли-завдання. Слідуйте інструкції!
Зверніть увагу на пункт 11.


Інструкція по проведенню конкурсу в школі

1.      Для проведення конкурсу Ви повинні отримати 7 листопада два пакети завдань у архівних файлах Beaver2013_6_11(для учнів 5-11 класів) та Beaver2013_2_5  (для учнів 2-5 класів) разом з шестицифровим кодом школи.
2.      З 8 листопада шкільні координатори встановлюють їх на шкільних комп’ютерах або роздають дітям для встановлення на домашніх комп’ютерах ( якщо вони будуть брати участь в конкурсі  вдома).
3.      Файл потрібно записати в окремій папці на жорсткому диску. Розархівовувати його потрібно у тій же папці. Перед розархівацією рекомендується зберегти копію початкового архіву у іншій папці (щоб в разі якоїсь помилки його можна було відновити). Зверніть увагу, щоб папки, де розміщені завдання, були доступні учням не лише для зчитування, а і для запису. Інакше файли відповідей учнів будуть порожні.
4.      Після розархівації в поточній папці утвориться  папка bebras2013_2_5 або  bebras2013_6_11. Вона міститиме паку data  та виконуваний файл Бобер. В папці data нічого змінювати не можна, вона забезпечує роботу програми. Можна запускати лише файл Bober.
5.      Учні повинні уважно ознайомитись з правилами конкурсу, які записані на перших сторінках цього файлу. Для цього їм дається можливість перед конкурсом.
6.      Для відкриття умов завдань потрібні паролі доступу. Районні координатори надсилають паролі шкільним координаторам 9 листопада. Паролі для обох пакетів різні.
7.      Конкурс для учнів 6-11 класів проводиться  10 листопада. Шкільні координатори роздають пароль учням о 10.00
8.       Конкурс триває з 10.00 до 11.30. Час на заповнення учнем електронної анкети не враховується. Зразу після завершення учні зобов’язані здати файли- відповіді (result*.bbr) шкільному координатору. Цей файл-відповідь записується автоматично зразу після виходу учнем з програми у трьох місцях (для надійності): у папці data,  у поточній папці і на робочому столі. Відповіді у файлі закодовані. Їх теж змінювати не можна, інакше файл не зчитається.
9.      Шкільні координатори збирають файли-відповіді всіх учасників. Якщо станеться малоймовірний випадок, що якісь файли матимуть однакову назву, можна дописати довільну цифру у назві одного з файлів. Якщо учні пишуть вдома, вчитель повинен визначити час і спосіб отримання паролів учнями (електронною поштою, телефоном чи з рук в руки) та доставки файлів відповідей  до школи, щоб ці учні не мали переваги у часі над іншими учасниками.
10.  Для учнів 2-5 класів конкурс проводиться 11 листопада у приміщенні школи. При великій кількості учасників допускається  проведення конкурсу у кілька змін.
11.   Файли-відповіді всіх учасників конкурсу  збираються у папку, назва якої – код школи, папка стискається і надсилається районному координатору 11 листопада.
    У цій же папці –список всіх учасників конкурсу від школи. Клас вказується лише    цифрою (тобто букви А,Б,В… - не потрібні). Бланк додається
12.  Копія цієї папки зберігається в школі.




Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...