понеділок, 2 серпня 2021 р.

Всеукраїнський науково-практичний семінар «STEM-освіта у 2021-2022 навчальному році: актуальні питання та перспективи»

 18 серпня 2021 року протягом 4 годин науково-педагогічні працівники, обласні координатори з питань STEM-освіти, методисти обласних закладів післядипломної педагогічної освіти, керівники та педагогічні працівники закладів освіти під час роботи Всеукраїнського науково-практичного онлайн-семінару «STEM-освіта у 2021-2022 навчальному році: актуальні питання та перспективи», який розпочнеться об 11 годині, мають можливість обговорити стан та актуальні питання розвитку STEM-освіти в Україні; презентувати досвід роботи  відділу STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» та методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах освіти; ознайомити з проблемами та ресурсами професійного розвитку педагогічних працівників з питань  STEM-навчання.

Шановні колеги, запрошуємо до участі в онлайн-заході.

Зареєструватися та детальніше ознайомитися з програмою семінару можна за покликанням: https://vseosvita.ua/seminar/8

Участь – безкоштовна.

четвер, 15 липня 2021 р.

Матеріали 8 клас

«Інформатика» підручник для 8 класу закладів загальної середньої освіти (авт. Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)

 «Інформатика» під   класу закладів загальної середньої освіти (авт. Морзе
 Н.В., Барна О.В.
        Підручник  https://cutt.ly/ZQNeuSv

 

«Інформатика» підручник для 8 класу закладів загальної середньої освіти (авт. Казанцева О. П., Стеценко І. В.) 

         Підручник  https://cutt.ly/HQNefx7

 «Інформатика» підручник для 8 класу закладів загальної середньої освіти (авт. Бондаренко О. О., Ластовецький В. В., Пилипчук О. П., Шестопалов Є. А.)

·        Презентація підручника https://cutt.ly/5QNecCV

·        Відеопрезентація підручника   https://cutt.ly/QQNenDT

·        Анотація до підручника

·        Електронні матеріали https://cutt.ly/zQNeIEu

·        Орієнтовний календарно-тематичний план до підручника https://cutt.ly/RQNeRyV

  

«Інформатика» підручник для 8 класу закладів загальної середньої освіти (авт. Коршунова О. В., Завадський І. О., Стасюк З. Р. )

 

Інформатика» підручник для 8 класу з поглибленим вивченням інформатики закладів загальної середньої освіти (авт. Руденко В. Д., Речич Н. В., Потієнко В. О.)

     ·        Підручник https://cutt.ly/PQNeJSV

·        Зміст до підручника

·        Переглянути підручник

·        Презентація підручника

·        Відеопрезентація підручника

·        Анотація до підручника

·        Орієнтовний календарно-тематичний план до підручника

·        Електронні матеріали https://cutt.ly/VQNeNe2

понеділок, 12 липня 2021 р.

Про проведення літньої сесії «STEM-школа – 2021»

   

Відділ STEM-освіти Інституту спільно з ДЗВО «Університет менеджменту освіти», видавництвом «Видавничий дім «Освіта», проводить 17-19 серпня 2021 року літню дистанційну сесію STEM-школи. 

 У програмі сесії будуть представлені матеріали з питань STEM-освіти для всіх рівнів освіти за напрямами:

 • науково-методичні аспекти розвитку напрямів STEM/STREAM-освіти; 

• STEM-урок/заняття: теорія та практика; 

• STEM-проєкти: теорія та практика;

 • партнерська взаємодія для кращих результатів. 

Учасників очікує 3 дні інтенсивного онлайн-навчання на платформі Українського проєкту «Якість освіти». Понад тридцять спікерів поділяться своїми ідеями, досвідом і готовими кейсами методичних матеріалів. Для участі у навчанні, отримання матеріалів і сертифіката необхідно заповнити реєстраційну форму за посиланням: https://forms.gle/AjcCnNNxxqKHvat36

середа, 30 червня 2021 р.

Типова освітня програма для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти

 Типова освітня програма для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти

 https://imzo.gov.ua/osvita/zagalno-serednya-osvita-2/typova-osvitnia-prohrama-dlia-5-9-klasiv-zakladiv-zahal-noi-seredn-oi-osvity/

Презентації модельних навчальних програм для 5-6 класів закладів загальної середньої освіти

 Презентації модельних навчальних програм для 5-6 класів закладів загальної середньої освіти
https://imzo.gov.ua/prezentatsii-model-nykh-navchal-nykh-prohram-dlia-5-6-klasiv-zakladiv-zahal-noi-seredn-oi-osvity/
https://imzo.gov.ua/informatychna-osvitnia-haluz/

Інформатична освітня галузь

вівторок, 8 червня 2021 р.

«Краща STEM-публікація – 2021»

     

Творче змагання, яке проводить відділ STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», проходитиме у два етапи і  сприятиме розвитку досліджень з напрямів STEM-освіти в Україні та мотивуватиме педагогів, науковців, практиків до написання актуальних наукових статей із означеної тематики.

Етапи і терміни проведення:

І етап:

З 15 червня по 25 грудня 2021 р. – подача заявок і робіт.

З 25 грудня 2021 р. по 15 березня 2022 р. – робота комісії та організаційного комітету.

ІІ етап:

Березень 2022 р. – підбиття підсумків заходу.

Березень-квітень 2022 р. – оприлюднення результатів.

Матеріали (заявка учасника, текст публікації, рецензія наукового керівника надсилаються до 25 грудня 2021 р. за адресою: ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», вул. Митрополита Василя Липківського, 36, м. Київ, 03035, з обов’язковою позначкою «Краща STEM-публікація – 2021» та на електронну адресу: stem@imzo.gov.ua

Науково-практична тематика публікацій заходу:

Номінація 1. Теоретичні аспекти STEM-освіти:

  • вітчизняні, зарубіжні надбання та проблеми запровадження STEM-освіти;
  • новітні технології як інноваційний інструмент оновлення дидактичних принципів природничо-математичної освіти;
  • STEM-напрями як інструмент підвищення якості інклюзивної освіти.

Номінація 2. STEM-освіта від дошкільника до випускника:

  •     науково-методичне забезпечення та організація STEM-навчання в контексті реалізації дидактичних принципів Нової української школи;
  •    наступність між освітніми рівнями як актуальна проблема запровадження STEM-освіти та реалізації Нової української школи;
  •     інноваційні підходи у підготовці випускників до побудови успішної STEM- кар’єри;
  •    зміст та напрями організації освітнього процесу із запровадженням STEM-навчання;
  •           представлення STEM-проєктів, впроваджених у навчально-виховний процес;
  •          інноваційні методи, засоби та форми організації освітнього процесу: хакатони, марафони, онлайн-експерименти, електронні віртуальні лабораторії, наукові музеї, платформи для організації проєктно-дослідницької діяльності.

Номінація 3. Підготовка педагогічних кадрів та освіта дорослих:

  •       теорія і практика формування професійної компетентності педагогів у контексті STEM-освіти;
  •   розвиток професійної компетентності фахівців STEM-освіти у системі неперервної педагогічної освіти.

Роботи, які повністю відповідатимуть вимогам, будуть надруковані у науково-педагогічних журналах.

Друк публікацій відбуватиметься протягом ІІ – ІV кварталів 2022 р.

Переможці нагороджуються почесними грамотами та подяками ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».

Довідки за тел.: (044) 248- 24-65

  

четвер, 13 травня 2021 р.

Результати конкурсу "Бобер-2020"

 


Сертифікати учасників конкурсу "Бобер-2020" можна отримати в центрі інформатики, ІКТ та ДО в ТОКІППО.

Результати можна переглянути тут.

пʼятниця, 26 березня 2021 р.

Про організацію та проведення заходу «STEM-тиждень – 2021»

 


З метою реалізації положень Концепції розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти), консолідації зусиль та обміну досвідом представників різних ланок освіти щодо розвитку напрямів STEM-освіти в Україні,  участі  у квітневих  Європейських  STEM-подіях з 26 по 30 квітня 2021 року у рамках IV Всеукраїнського фестивалю  «STEM-весна – 2021» проходитиме  «STEM-тиждень – 2021».

Важливо! Етапи заходу «STEM-тиждень – 2021» будуть висвітлюватися у соціальній мережі «Фейсбук» на сторінці групи Відділ STEM-освіти ІМЗО 

Інформацію про захід учасники можуть збирати за хештегами: #STEMтиждень_spring2021, #ідеяSTEMтиждень_spring2021

До участі запрошуються педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти різних типів і форм власності та позашкільних закладів освіти.

Організатор заходу – відділ STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».

Детальніше...

 

ГО «Про.Про.Лаб», в рамках підготовки до видання книги «Наші. Інженерна історія України» запрошує учнів віком 12−18 років стати її співавторами, узявши участь у Конкурсі. 
Для цього потрібно: 
● Дослідіть історію винахідництва власного регіону — селища, міста, або ж цілої області. 
● Обрати від одного до трьох інженерів-винахідників, чиї історії вражають. 
● Надіслати ці історії команді проєкту, заповнивши форму на сайті https://engineeringweek.org.ua/nashi/
Учні можуть досліджувати історію винахідництва колективно. До участі в Конкурсі приймаються як індивідуальні роботи, так і роботи, написані в парі (від двох авторів). Вчителі 7–11 класів можуть провести урок про українських інженерів, щоб познайомити учнів з фрагментами інженерної історії країни та надихнути взяти участь у Конкурсі. Матеріали для проведення уроку розміщено на сайті проєкту. Роботи приймаються до 31 березня 2021 року включно. 15 квітня журі конкурсу оголосить імена учнів-переможців та перелік інженерів і винахідників, чиї історії ляжуть в основу кольорового видання та онлайн-платформи про українців, які змінили світ. Імена переможців увійдуть до списку співавторів книги. Також переможці отримають подарункові примірники книги та зможуть узяти участь у її презентації. Видання буде розіслано в 1000 бібліотек та презентовано в п’яти містах України та за кордоном.
 Переможці конкурсу будуть визначатися за такими критеріями:
 ● Повнота та достовірність наданої інформації.
 ● Надана інформація свідчить про непересічність описаного інженера (винахідника). ● Наведено цікаві факти біографії або історії застосування винаходу, які привертають увагу до постаті чи результатів роботи.
  Перевагу буде віддано роботам, що представлятимуть постать і винахід жінки-інженера, інженерів, які народилися або працювали в регіоні учасника Конкурсу, інженерів, імена яких не широковідомі в суспільстві, але які здійснили значний внесок у його розвиток.
Докладні умови конкурсу за посиланням.

Всеукраїнська науково-практична конференція «STEM-освіта: науково-теоретичні аспекти, досвід впровадження, перспективи розвитку»

 


Запрошуємо вас узяти участь у роботі Всеукраїнської науково-практичної конференції «STEM-освіта: науково-теоретичні аспекти, досвід впровадження, перспективи розвитку», яка відбудеться 21 квітня 2021 року у рамках всеукраїнського фестивалю «STEM-ВЕСНА-2021, в онлайн-режимі на базі Волинського інститут післядипломної педагогічної освіти

 Мета конференції: створення умов освітнього середовища післядипломної педагогічної освіти для формування професійної компетентності педагогів щодо використання STEM-технологій в освітньому процесі.

Тематичні напрями роботи конференції:

1. Науково-методичні аспекти розвитку напрямів STEM/STREAM-освіти.

2. STEM-освіта: професійний розвиток педагога, шлях до творчого пошуку.

3. Робототехніка як засіб формування STEM-орієнтованої освіти.

 Захід буде організовано на платформі meet.google. Учасників буде запрошено до закритих вебінарних кімнат (розпочнуть  працювати за годину до початку). Радимо приєднатися за 15-20 хвилин до початку, щоб мати час ознайомитися з інтерфейсом, перевірити технічну готовність.
 До участі запрошуються науково-педагогічні працівники, керівники та педагоги закладів загальної середньої освіти, дошкільної освіти, професійної (професійно-технічної) освіти, позашкільної освіти.
 Офіційна мова конференції: українська.
Участь у конференції передбачає підвищення кваліфікації педагогічних працівників за освітньою програмою методичного хабу «Професійний розвиток педагогів в умовах реформування освітньої галузі».
Учасники заходу отримають сертифікат (6 годин / 0,2 кредиту ЄКТС).
Безкоштовно для педагогічних працівників Волинської області, вартістю 99 грн. для педагогічних працівників інших областей.

середа, 9 грудня 2020 р.

Всеукраїнський конкурс з інформаційних технологій для дітей та молоді «iTalent».

 iTalent — це найбільший в Україні конкурс, де юні ІТ-таланти можуть показати свої проєкти й отримати оцінку та коментарі від справжніх ІТ-професіоналів. Усі роботи відкрито публікуються на сайті конкурсу, тож кожен може переглянути та оцінити роботи інших конкурсантів.

Призовий фонд конкурсу — понад 120 000 грн.

Конкурс проводиться в 16 номінаціях:

  • Відеомейкінг
  • 2D-графіка
  • 2D-анімація
  • 3D-графіка
  • Розробка комп’ютерної гри
  • Програмна розробка
  • Апаратно-програмна розробка
  • Web-розробка «Front-end»
  • Web-розробка «Application»
  • Web-розробка «Сайт на конструкторі»
  • Розробка у Scratch
  • Цифрова фотографія
  • Sound Design
  • Програмна обробка текстів
  • Студентська номінація ART
  • Студентська номінація TECH

Для участі необхідно до 25 грудня зареєструватися в обраній номінації на сайті конкурсу.

Результати оцінювання — 22 січня 2021 року.

Онлайн-фінал — 29–31 січня 2021 року.

Нагородження — 6 лютого 2021 року.

Загальні правила подання та умови конкурсу — за посиланням.

Відповіді на поширені питання — на сайті конкурсу.

Джерело: https://osvitoria.media/news/

Вебінар «Можливості інтеграції Spike Prime у шкільну програму з фізики та інформатики»

 Відділ STEM-освіти Інститут модернізації змісту освіти і науки інформує про проведення вебінару «Можливості інтеграції Spike Prime у шкільну програму з фізики та інформатики». Вебінар організовано ТОВ «Інноваційні Освітні Рішення» з метою ознайомлення педагогічних працівників закладів загальної освіти різних типів і форм власності з новітніми технологіями та застосуванням їх в освітньому процесі.
Захід відбудеться 10 грудня 2020 року о 15:00.
Учасники вебінару дізнаються про:
- організацію STEM-уроків;
- Spike Prime – огляд новинки;
- приклади використання методичних матеріалів на уроках фізики та інформатики.
Для участі необхідно зареєструватися та заповнити заявку за
Напередодні вебінару на зареєстровану електронну адресу буде надіслано
лист з посиланням, за яким можна буде перейти до участі у вебінарі.
Участь безкоштовна. Всім слухачам буде надано сертифікат учасника.

четвер, 5 листопада 2020 р.

Про проведення конкурсу «Кращий гендерночутливий STEM-урок онлайн»

  З метою популяризації ідей STEM-освіти через розробку інтегрованих уроків/заходів та заохочення педагогів застосовувати STEM-технології під час освітнього процесу, виявлення і підтримки талановитих педагогічних працівників, створення бази даних розробок інтегрованих уроків/заходів, а також мотивування дівчат-підлітків вивчати через STEM-підходи природничо-технічні науки проводиться конкурс «Кращий гендерночутливий STEM-урок онлайн» (далі Конкурс). 


До участі у Конкурсі запрошено вчительську спільноту державних та комунальних закладів загальної середньої, позашкільної, спеціалізованої, професійної (професійно-технічної) освіти, які активно впроваджують інноваційні методики до STEM-навчання та мають креативні ідеї для розробки нестандартних рішень. 

Учасникам необхідно до 15 листопада 2020 року подати заявку на сайті: 

https://stem-lesson.info 

Етапи проведення Конкурсу: — перший етап (26.10 - 15.11.2020) — прийом заявок; — другий етап (15.11 - 30.11.2020) — оцінка та відбір кращих робіт; — третій етап (11.12.2020) фінал — фінальному онлайн-заході, публічний захист кращих робіт, оцінка журі та нагородження переможців Конкурсу; — четвертий етап (грудень 2020 - червень 2021) — представлення кращих конкурсних робіт у відео-форматі через онлайн-платформу, поширення досвіду учасників конкурсу в ЗМІ. 

Конкурс організовується і проводиться: CSR Ukraine, експертна організація Центр «Розвиток КСВ», UNFPA, Фонд ООН за фінансової підтримки Швеції у галузі народонаселення та за підтримкою партнерів: ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» та Громадської спілки «СТЕМ-КОАЛІЦІЯ». Додаткову інформацію можна отримати в організаційному комітеті: stem@csr-ukraine.org

понеділок, 12 жовтня 2020 р.

Про організацію Міжнародного конкурсу з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер-2020»

 З метою популяризації та поглиблення знань з інформатики серед здобувачів освіти у термін з 8 по 11 листопада 2020 року відбудеться Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер-2020». 

До участі запрошуються учні 2-11-х класів. Для підготовки радимо використати Демоверсії завдань минулих років та Вказівки до їх розв'язування, розміщені у "Архіві завдань".

 Просимо шкільних координаторів подавати заявки та відскановані копії квитанцій про оплату на ел.скриньку nimtegnat@ukr.net та на електронну адресу оргкомітету
( bebras.ukr@gmail.com ) до  1 листопада.

Рекомендований благочинний внесок становить 20 гривень за одного учасника.
  10%  залишаються на поштові, банківські та інші оргвитрати школи.  

Переказ просимо здійснюватина  рахунок Благодійного фонду «Ліцей»:

Отримувач: Благодійний фонд  "Ліцей"
Назва банку отримувача: ПАТ "Укрексімбанк
Код ЄДРПОУ: 22360064 
IBAN: UA693223130000026004000028621 

 Зразок заявки та інформація для шкільних координаторів тут

 

 

Грант сільським школам "Новий Робот на Селі" (збільшення освітніх можливостей при проведенні уроків інформатики)

 Грантову програму організовано та профінансовано небайдужими до майбутнього дітей України громадянами.

Анкети отримані за допомогою цієї форми приймають участь у грантовій програмі з 5 пакетами обладнання (робототехнічні конструктори Makeblock) та методичних рекомендацій для впровадження напрямку "Робототехніка" на уроках з "Інформатики".

Заявки приймаються до 15.10.2020 (включно)

Визначення переможців грантової програми відбудеться до 25.10.2020

Результати будуть повідомлені 29.10.2020 на освітньо-розважальному YouTube каналі "НАВЧАЄМОСЯ РАЗОМ" (https://www.youtube.com/channel/UCo8KNXmB8Yb_07FzwCL6HgQ)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...