- Презентація "Поради з кібербезпеки для учнів 5-11 класів" https://docs.google.com/.../1rzDAEfogyZaZgVY7uEsx.../edit...
- Веселі поради для початківців, як не “розлютити” свій комп'ютер https://www.canva.com/.../RoHib8qJSWfDHDoM9YcnrA/view...
- Інтерактивна вправа з кібербезпеки (розгляд ситуацій) https://wordwall.net/play/89800/829/960
- Вікторина “Кібербезпека” https://wordwall.net/play/89801/767/342
- Для учнів початкової школи “ІТ страшилка “Зубастий жук та зникле місто” https://www.canva.com/.../SF1w7m7PU1kgdaBWxpslDA/view...
Крок
. Обрати тему навчальної програми. Взагалі варто планувати проєктну діяльність, зокрема інтегровану, на етапі складання навчальних програм (тобто перед початком навчального року). Проте навіть в межах однієї теми можна спробувати включити інтегровану діяльність.

Крок
. Поміркувати «Де це використовується в реальному житті?» Важливо надати предметному змісту практичний контекст, помістити у реальну проблемну ситуацію. Сформулювати проблемне запитання або гіпотезу.

Крок
. Пошукати міжпредметні зв’язки. У випадку зі STEM - це у першу чергу природничі науки, математика, інженерія. Хоча, чесно кажучи, і з мистецтвом чи суспільствознавством проєкти виходять зовсім не гірші.

Крок
. Вирішити, що будемо моделювати, автоматизувати або прототипувати, що буде кінцевим продуктом навчальної діяльності.

Для прикладу, розглянемо проєкт «Зміна клімату»
- Крок 1: Тема “Збір і опрацювання даних” (8 клас)
- Крок 2: Клімат змінюється — це впливає на екосистеми, здоров’я людей, сільське господарство. Важливо вміти інтерпретувати дані про температуру, опади, забруднення тощо.
- Крок 3.
Географія: кліматичні зони, метеорологічні явища, геопросторовий аналіз.
Математика: середні значення, порівняння, відсотки, графіки.
Громадянська освіта: екологічна відповідальність, участь у прийнятті рішень.
- Крок 4: Створимо електронну таблицю з реальними даними, додамо графіки для відображення трендів температур/опадів. Зробимо висновки. Порівняємо дані з історичними (наприклад у кліматичній машині часу за посиланням нижче). Пошукаємо статті, які заперечують зміну клімату, проаналізуємо їх критично.
До речі, цей проєкт добре охоплює групу результатів ІФО1, особливо в аспектах аналізу, візуалізації даних та критичного оцінювання інформації.
Оскільки створюються конкретні інформаційні продукти: таблиця, можливо презентація, звіт - бачимо охоплення групи результатів ІФО2.
ІФО3, робота у цифровому середовищі, тут реалізується через роботу з конкретними програмними засобами, наприклад Google Таблиці, надання доступу до результатів роботи, використання додаткових цифрових ресурсів.
ІФО4 охоплюється переважно через етичну рефлексію та соціальну значущість теми.
Таким чином, подібний проєкт дає змогу перевірити всі 4 групи результатів навчання з інформатики. Водночас, це не просто “проходження програми”. Тут розглядається актуальна тема, адже зміна клімату - одна з ключових проблем сучасного світу, яку школярі бачать у медіа, і навіть відчувають у повсякденному житті. Учні отримують досвід міжпредметного мислення, вони бачать, як знання взаємопов’язані у реальному світі. Проєкт створює підґрунтя для усвідомлення відповідальності за довкілля, ролі даних у формуванні громадської думки, важливості науково обґрунтованих рішень та критичного ставлення до інформації. Учні не просто дізнаються про зміну клімату, чи функції електронних таблиць - вони вчаться діяти як дослідники, аналітики і свідомі громадяни.