пʼятниця, 17 грудня 2021 р.

Тренінг для шкільних координаторів SЕLFІЕ «Впровадження онлайн-інструменту SЕLFІЕ у закладах загальної середньої освіти»

 

16 грудня 2021 р. в Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти на платформі сервісу Google Meet  організовано та проведено тренінг для шкільних координаторів SЕLFІЕ «Впровадження онлайн-інструменту SЕLFІЕ у закладах загальної середньої освіти» .


Метою заходу було інформувати освітні заклади про реалізацію проєкту SELFIE в Європі та пілотної ініціативи в Україні; обговорити результати впровадження пілотного проєкту SELFIE в Україні, зареєструвати заклад на платформі, показати, як створювати та налаштовувати опитування, створення посилань для учасників опитування для впровадження даного інструменту в закладах освіти області.

Тренінг провела обласний координатор проєкту SELFIE  Наталія Німко, методист центру інформатики, інформаційних технологій та дистанційної освіти. Учасників тренінгу ознайомила із  онлайн-інструментом SELFIE для самооцінювання закладів освіти щодо впровадження інноваційних цифрових технологій. Було проведено тренінг з питань:

·        Реєстрація на платформі SELFIE.

·        Створення облікового запису та налаштування

·        Створення опитувальника (основні, додаткові та власні запитання)

·        Налаштування майбутньої сесії

·        Приєднання координаторів у групі Viber.


Шкільні координатори Великоберезовицької ЗОШ І-ІІІ ст. та Острівської ЗОШ І-ІІІ ст.   Великоберезовицької сільської ради Костецька О.П. та Володко Л.В. поділились своїм досвідом впровадження проєкту.



четвер, 18 листопада 2021 р.

Впровадження проєкту SELFIE у закладах освіти

SELFIE (Self-reflection on Effective Learning by Fostering the Use of Innovative Educational Technologies) це безкоштовний, простий у використанні онлайн-інструмент для самооцінки закладів освіти, спрямований на те, щоб допомогти оцінити ефективність впровадження інноваційних цифрових технологій в освітньому процесі, з’ясувати, на якому етапі цифрового розвитку знаходиться заклад освіти.

Цей онлайн-інструмент не вимірює та не порівнює знання чи навички користувачів, не оцінює та не порівнює заклади освіти між собою. Він використовується лише для самоаналізу стану цифровізації та ефективності використання цифрових технологій у конкретному закладі освіти.

SELFIE – проєкт Європейської комісії. Інструмент доступний 24 офіційними мовами Європейського Союзу та 7 мовами інших країн.

SELFIE розроблено Спільним дослідницьким центром Єврокомісії (JRC) в тісній співпраці з експертами – представниками закладів освіти, міністерств освіти та дослідницьких інститутів країн ЄС.  Партнерами проєкту також є Європейський фонд освіти (ETF), Європейський центр професійної підготовки та Інститут ЮНЕСКО з інформаційних технологій в освіті.

Використання онлайн-інструменту SELFIE надає такі можливості:

·         допомога закладам освіти реалізовувати демократичний підхід до управління, втілювати на практиці можливості автономії закладу освіти та академічної свободи;

·         організація моніторингу діяльності закладу освіти щодо процесів цифровізації та ефективності використання сучасних цифрових технологій;

·         підбір та застосування методики збору інформації для вивчення освітніх та управлінських процесів у закладі освіти;

·         використання різних видів і форм контролю відповідно до рівня цифровізації;

·         ефективне реагування на зміни та управління ними.

З квітня 2021 року для закладів освіти України також з'явилася можливість користуватися онлайн-інструментом SELFIE українською мовою.

У пілотуванні інструменту SELFIE взяли участь 96 закладів загальної середньої та професійної освіти.

У пілотуванні SELFIE в Україні взяли участь понад 20 тисяч учасників:

·         17 тисяч 303 учні;

·         2 тисячі 996 вчителів;

·         546 керівників закладів освіти.

 Посібник із використання SELFIE. Для координаторів закладів освіти

Джерело: https://mon.gov.ua/ua/osvita/cifrova-osvita/selfie 

середа, 17 листопада 2021 р.

Всеукраїнська школа майстерності «Педагогічний стартап»


Інститут модернізації змісту освіти в партнерстві з видавництвом «Ранок», у рамках популяризації досвіду учасників третього туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021», провели всеукраїнську школу майстерності «Педагогічний стартап» у дистанційному форматі (07, 09, 14, 16, 21 та 23 вересня).


Програма всеукраїнської школи майстерності «Педагогічний стартап»

Матеріали всеукраїнської школи майстерності "Педагогічний стартап":

ü Всеукраїнська школа майстерності «Педагогічний стартап». Номінація «Математика»

ü Всеукраїнська школа майстерності «Педагогічний стартап». Номінація «Керівник закладу освіти»

ü Всеукраїнська школа майстерності «Педагогічний стартап». Номінація «Трудове навчання»
ü Всеукраїнська школа майстерності «Педагогічний стартап». Номінація «Українська мова та література»

ü Всеукраїнська школа майстерності «Педагогічний стартап». Номінація «Керівник закладу освіти»

ü Всеукраїнська школа майстерності «Педагогічний стартап». Номінація «Трудове навчання»

ü Всеукраїнська школа майстерності «Педагогічний стартап». Номінація «Українська мова та література»

ü Всеукраїнська школа майстерності «Педагогічний стартап». Номінація «Керівник закладу освіти»

ü Всеукраїнська школа майстерності «Педагогічний стартап». Номінація «Трудове навчання»

ü Всеукраїнська школа майстерності «Педагогічний стартап». Номінація «Українська мова та література»

 

Видавництво «Ранок» запрошує вчителів 1-4 та 5-9 класів взяти участь у вебінарах осінньої сесії «Інтерактивної школи творчого вчителя» за темою «НУШ як книга сучасного шкільного життя: пишемо розділи 1-5 разом»

 Видавництво «Ранок» запрошує вчителів 1-4 та 5-9 класів взяти участь у вебінарах осінньої сесії «Інтерактивної школи творчого вчителя» 17-25 листопада 2021 року. 

Загальна тема заходу «НУШ як книга сучасного шкільного життя: пишемо розділи 1-5 разом» (8 тематичних днів). Говоримо про актуальні теми початкової школи, про новий 4 клас і пілотів 5 класів, про наступність між початковою і базовою школами... Про оцінювання  (окремий день!). 

На вас чекають лайфхаки від авторів підручників, науковців, методистів, тренерів та вчителів НУШ, нейропсихолога, логопеда. Вперше початкова та базова школа обговорюють перспективи НУШ разом! 

Програма сесії доступна за посиланням: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1cUMg1PGWKp6DPE-LRU73oJUL8CprjLAts-I6BrAAbkY/edit?usp=sharing .  Сайт-підтримка заходів проєкту https://i-ranok.com/interactiveschool .

Реєструйтеся, щоб мати можливість отримати сертифікат та поставити попередні питання спікерам: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeSk8BQOuebD4voo6Few0an3t-5W0LtoxIYsopLTaDMqONYHQ/viewform .Кожен зареєстрований та присутній на вебінарі учасник, який успішно пройде тестування за підсумками сесії, отримає електронну версію сертифіката із зазначенням кількості прослуханих годин. 

понеділок, 8 листопада 2021 р.

Інноватика в освіті

22 жовтня в режимі онлайн відбувся круглий стіл «Шкільна базова математична та інформатична освіта в умовах сьогодення» в рамках виставки "Інноватика в сучасній освіті".

вівторок, 19 жовтня 2021 р.

Про Всеукраїнські олімпіади з інформатики

Громадська організація “Федерація олімпіадного програмування”, до якої входять члени журі Всеукраїнської олімпіади з інформатики, провідні викладачі та тренери зі всієї України, проводить у цьому навчальному році кілька Всеукраїнських олімпіад з інформатики.

Вдруге   проводять Всеукраїнську юніорську олімпіаду з інформатики та Всеукраїнську дівочу олімпіаду з інформатики, переможці яких зможуть взяти участь у Європейській юніорській та дівочій олімпіаді відповідно. Мета юніорської олімпіади - популяризувати інформатику та дати можливість позмагатися на міжнародному рівні учням середньої школи, яким складно потрапити на Міжнародну олімпіаду з інформатики через свій вік. Саме тому учасники мають бути принаймні 2007-го року народження. Мета дівочої олімпіади - популяризувати інформатику (програмування) серед дівчат, які навчаються у школі. Відбірковий етап на ці олімпіади відбудеться онлайн. Детальніше з форматом проведення можна ознайомитися за посиланням https://oi.in.ua/ujgoi-2022-start/ .

Також цього року організація проводить Всеукраїнську командну олімпіаду з інформатики, взяти участь у якій можуть школярі будь-якого віку у командах з трьох людей. Реєстрація та онлайн відбірковий етап тривають до кінця жовтня. Детальніше за посиланням https://oi.in.ua/01-10-21/ .

Переможці всіх цих олімпіад отримають кубки та медалі. Участь в усіх олімпіад є повністю безоплатною. Реєстрація на усі олімпіади доступна за посиланням https://reg.oi.in.ua/


середа, 6 жовтня 2021 р.

Всеукраїнський конкурс "Кращий гендерночутливий STEM-урок"

 

1 жовтня 2021 року розпочався прийом заявок  та робіт на  конкурс «Кращий гендерночутливий STEM-урок», який організовано з метою популяризації ідей STEM-освіти, заохочення педагогів застосовувати STEM-технології, використовуючи інтегровані уроки/заходи під час освітнього процесу, виявлення й підтримки талановитих педагогічних працівників, створення бази даних інтегрованих уроків/заходів, а також мотивування  дівчат-підлітків вивчати природничо-технічні науки через  STEM-підходи.

Заявки на конкурс приймаються до 31 жовтня 2021 року.

Конкурс організовується і проводиться у рамках проєкту «Трамплін до рівності», що реалізується UNFPA, Фондом ООН у галузі народонаселення в Україні за фінансової підтримки Швеції, CSR Ukraine, експертної організації Центр «Розвиток КСВ», за ініціативи «Дівчата STEM» та за підтримки ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».

Про умови участі у Конкурсі та терміни його проведення, що таке сучасний інтегрований STEM-урок, які заявки є успішними та п поради від фіналістів/ок попередніх Конкурсів можна переглянути запис вебінару на сторінці Фейсбук, який відбувся 1 жовтня 2021 року, за покликанням https://fb.watch/8qyvkaXqfx/ .

Переглянути роботи переможців попередніх конкурсів можна на сайті https://stem-lesson.info/ .

Тренінг "Креативне мислення для гендерночутливих STEM-уроків" https://bit.ly/3mfbxvx .

Тренінг "Як підготувати та провести гендерночутливий STEM-урок" Олег Марущенко https://youtu.be/tbncUccglio. Т

Додаткову  інформацію  можна  отримати  у  координатора  Конкурсу – Юлії Шкуліпи (+380930922481, stem@csr-ukraine.org).


вівторок, 28 вересня 2021 р.

Міжнародний конкурс для інноваторів нового покоління Generation-Z (9-25 років)

 Цікавий міжнародний конкурс з перспективами для школярів, студентів та випускників від NFZ Fashion Pitch. Конкурс для інноваторів нового покоління Generation-Z (9-25 років). Куртка, що літає, тканина яка має пам’ять, кросівки з водоростей...Підтримуємо навіть crazy ідеї, якщо вони можуть змінити сферу fashion! Можливості:

🔘Отримати до 5000$ на розвиток ідеї (до MVP). Прокачати свій проект у відомих акселераторах, хабах та лабораторіях по всьому світу.

🔘Знайти друзів та наставників з усього світу.

🔘Подивитись, як працює великий бізнес, і вирішити реальний кейс під час хакатону. Знайти стажування чи навіть роботу, отримати стипендію від компаній.

Координатор Тетяна Ладанова, casting@newfashion.zone, +380985101794.

Детальніще у додатках:

https://docs.google.com/document/d/1g-xrognspo4pRGr6CGkzY6HCAJgcJg9s/edit?usp=sharing&ouid=104999817664500159777&rtpof=true&sd=true


https://drive.google.com/file/d/1aAFaQ72AwuJd4fC5xgQUlTpxBcV5eNt-/view?usp=sharing

четвер, 23 вересня 2021 р.

Модельна навчальна програма міжгалузевого інтегрованого курсу STEM для 5-6 класів НУШ

 

Шановні колеги! Вже опубліковано модельну навчальну програму міжгалузевого інтегрованого курсу STEM для 5-6 класів НУШ (автори Оксана Бутурліна, Оксана Артєм’єва).

Ознайомитися зі змістом програми та вебінаром-презентацією модельної навчальної програми можна за посиланням.

середа, 1 вересня 2021 р.

10-11 клас. Інформатика. Штучний інтелект

«Онлайк» – новий навчально-методичний посібник щодо освіти з безпеки в інтернеті для професійних спільнот


Друге видання посібника з безпеки в інтернеті має нову назву – «Онлайк» та ставить перед собою амбітну мету – допомогти професійним спільнотам в Україні відшукати натхнення та ідеї, посилити ефективність заходів для розвитку компетентностей безпечної поведінки дітей і молоді в інтернеті, сприяти реалізації й захисту прав дитини та прав людини в сучасному цифровому світі.
У посібнику містяться детально розроблені вправи й інформаційні матеріали для висвітлення теми безпечної поведінки в інтернеті у професійній діяльності з дітьми, молоддю та професійними спільнотами.
Посібник також містить теоретичний матеріал про безпечну поведінку в інтернеті, опис занять і тренінгових вправ з розвитку компетентностей безпечної поведінки в інтернеті:
«Повага до прав людини онлайн»;
«Участь онлайн»;
«Збереження здоров’я під час роботи з цифровими пристроями»;
«Звернення по допомогу та захист».
Використовувати вправи можна окремо чи адаптувати їх відповідно до потреб цільової аудиторії – дітей, молоді, батьків та/чи осіб, що їх замінюють, освітянської й бібліотечної спільнот, працівників і працівниць молодіжної, соціальної, правоохоронної сфер.
«Онлайк» – це друге оновлене видання навчально-методичного посібника «Керівництво із соціально-педагогічного супроводу формування безпечної поведінки підлітків в інтернеті». Перше видання схвалила для використання в закладах освіти комісія з інформатизації закладів освіти Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (Лист ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» № 21.1/12-Г-761 від 09.11.2017).
Онлайнову версію посібника можна завантажити за покликанням: https://www.osce.org/files/f/documents/0/f/483533.pdf
Ця публікація видана за підтримки Координатора проектів ОБСЄ в Україні. Усі права захищені. Зміст цієї публікації можна безкоштовно копіювати та використовувати для освітніх та інших некомерційних цілей за умови посилання на джерело інформації.

Навчання інформатики в 5-9 класах Нової Української Школи

 Спікери:

Ігор Завадський, автор онлайнового підручника «ІТ-книга», співавтор діючої програми Міністерства освіти і науки України з інформатики, співавтор навчальної програми 5-9 класи Нової української школи
Олександр Пилипчук, співавтор підручників з інформатики
Ольга Барна, співавтор підручників з інформатики


Навчання інформатики в новій українській шолі

Оксана ПАСІЧНИК, авторка онлайнового проєкта «ДистОсвіта», співрозробниця Державного стандарту базової середньої освіти (інформатична освітня галузь). 

четвер, 26 серпня 2021 р.

Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти

 Наказ МОН від 13.07.2021 № 813 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти”

Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2021/2022 навчальному році

 Лист ІМЗО від 11.08.2021 № 22.1/10-1775 “Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2021/2022 навчальному році”

середа, 25 серпня 2021 р.

Вебінар "3D принтер: досвід, нові ідеї для використання в закладах освіти"

20 серпня 2021 року відділом STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» за підтримки компанії ERC, учбового центру «STEAM-train» та  БФ «Фонд освітніх ініціатив» у рамках Всеукраїнського науково-практичного семінару «STEM-педагогічна майстерня»  проведено вебінар «3Д-принтер: досвід, нові ідеї для використання в закладах освіти».

Запис вебінару можна переглянути за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=mxSyP9i9_Mc

пʼятниця, 20 серпня 2021 р.

Педагогічна студія з інформатики

20 серпня 2021 року була проведена педагогічна студія  з інформатики  у рамках серпневих педагогічних студій "Освіта Тернопільщини: виклики сьогодення та завдання з реалізації якісного освітнього процесу у 2021-2022 навчальному році" на тему:« Методичний супровід викладання інформатики в умовах цифровізації освіти та створення відкритого освітнього простору Нової української школи»

Матеріали  педагогічної студії можна переглянути за покликанням.


середа, 18 серпня 2021 р.

Відкрита реєстрація на участь у сезоні 2021-2022 конкурсу FIRST LEGO

            Некомерційна організація FIRST та LEGO Group  створили міжнародну програмуконкурс FIRST LEGO League (FLL),  FIRST LEGO League Junior (FLL Explore) та FIRST LEGO League Discover.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...